MustDentalGraduates

A forum for the graduates of MUST dental school
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ايه مشاكل أسنانك يا طبيب الأسنان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
eman_4ever
Junior Member
Junior Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 15/07/2008

مُساهمةموضوع: ايه مشاكل أسنانك يا طبيب الأسنان   الخميس نوفمبر 20, 2008 10:37 am

Laughing طبعا عرفتو أقصد ايه من العنوان Cool
طبعا قديما قالو فى المثل باب النجار مخلع يا ترى أسنان دكتور الأسنان أخبارها ايه ؟؟ Twisted Evil
يلا كل واحد يقولنا أخبار سنانه و ياترى ليه وصلت للدرجة دى affraid
و لكن نرجو الصدق و الموضوعية و الى يتكسف ما يجاوبش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hassan_lord
Junior Member
Junior Member
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 39
تاريخ التسجيل : 18/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ايه مشاكل أسنانك يا طبيب الأسنان   الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:31 pm

ايه الموضوع الجامد ده يا ايمان بالنسبة للمشاكل فهى كتيرة جدا تحبى أبدأ منين ؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ايه مشاكل أسنانك يا طبيب الأسنان
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
MustDentalGraduates :: المنتدى العام :: منتدى المناقشات-
انتقل الى: